12 תשובות
אני חא הייתי עושה את זה
למה שתצאי להליכה ב4? חכי ל7 או משהו
תצאי מה הבעיה
שואל השאלה:
אני רוצה ללכת בחושך
אנונימית
אז תצאי בחמש שזה חושך אבל אחרי מעט זמן כבר אור
חכי עוד קצת שיהיה קצת אור בחוץ
שואל השאלה:
טוב יצאתי
אנונימית
תהניי בהצלחה
לדעתי תחכי לזריחה זה לא עוד הרבה זמן
שואל השאלה:
תודה אבל אני פשוט חייבת את זה עכשיו
אנונימית
אם את לא יכולה להתאפק במקומך הייתי מחכה אפילו לחמש ואז
שואל השאלה:
כבר יצאתי כשכתבת את זה..
טוב אבל חזרתי הביתה הכל בסדר
אנונימית