5 תשובות
דווקא אני ממש לא התאכזבתי, זה עדיף על סוף טוב וצבוע
ליטרלי הייתה אזהרת ספוילר ונכנסתי
שואל השאלה:
כולם אמרו לי שהם היו ממש מאוכזבים
כולם אמרו לי שהם היו ממש מאוכזבים
אנונימית
היא הרגה אותו ואז היא ברחה מהאנשים האדומים ורצה למפקדה ואז היא חשבה אם היא רוצה לגעת בה ובייסיקלי לחזור לעולם האמיתי בלעדיו, בסוף היא החליטה שכן
שיט שיט שיט למה נכנסתי לשאלה
באותו הנושא: