9 תשובות
כן
חד משמעית
לא
אני רואה כאן עניין הישרדותי..אם היה לך רע אתה תחפש לעשות רע לאחרים או לנקום
אני רואה כאן עניין הישרדותי..אם היה לך רע אתה תחפש לעשות רע לאחרים או לנקום
אנונימית
חד משמעית כן
כן, אבל מניסיון יש בני אדם מפונקים וככה הם נהיים רעים שהם חושבים שהכל מגיע להם
אנונימית
לא
אף אחד לא נולד בן אדם רע, תמיד זה בגלל דברים שקורים במהלך החיים (חוץ ממקרים חריגים של מחלות נפשיות ודברים כאלה אבל זה ממש חריג)
אף אחד לא נולד בן אדם רע, תמיד זה בגלל דברים שקורים במהלך החיים (חוץ ממקרים חריגים של מחלות נפשיות ודברים כאלה אבל זה ממש חריג)
וודאי אני אחד מה-bad guys
לא שכולם ישרפו
באותו הנושא: