19 תשובות
כי ככה זה היום
אנשים מסכנים סה"כ.
אף אחד לא טהור זה הכל שקר
אף אחד לא טהור זה הכל שקר
חשבת פעם שלחלקנו באמת יש ערכים? ואנחנו מאמינים במה שאנחנו אומרים? פוליטיקלי קורקט זה לא מושג אמיתי. זה משהו שהמציאו רפובליקנים כדי להרשות לעצמם להמשיך ולפגוע באוכלוסיות מוחלשות, בשם "חופש הביטוי".
כדי לא לפגוע באנשים
סליחה באמת שאני לא רוצה שמשהו שאני אגיד אפגע במישהו
סך הכל אני מתחשבת
וזה לא כל הזמן לכולם יש פליטות פה
אבל זה המינימום לנסות לצמצם אותן
סליחה באמת שאני לא רוצה שמשהו שאני אגיד אפגע במישהו
סך הכל אני מתחשבת
וזה לא כל הזמן לכולם יש פליטות פה
אבל זה המינימום לנסות לצמצם אותן
לאנשים קשה לראות את הרע שבהם
זה לא שהם בכוונה מנסים, הם באמת מאמינים לעצמם שהם כאלה.. (מדברת על כאלה שהם באמת כאלה)
זה לא שהם בכוונה מנסים, הם באמת מאמינים לעצמם שהם כאלה.. (מדברת על כאלה שהם באמת כאלה)
שואל השאלה:
אז את אומרת שערכים זה דבר אמיתי וחופש הביטוי זה משהו שאנשים המציאו וכולנו צריכים להיות כבולים מילולית כמו תגובות מזד*נות על טיקטוק של מישהי שמנה רוקדת (ואני אומר את זה כאחד)
אז את אומרת שערכים זה דבר אמיתי וחופש הביטוי זה משהו שאנשים המציאו וכולנו צריכים להיות כבולים מילולית כמו תגובות מזד*נות על טיקטוק של מישהי שמנה רוקדת (ואני אומר את זה כאחד)
שואל השאלה:
yasen זה שקר תתבגרי
yasen זה שקר תתבגרי
אתה דוגמא נהדרת למה שאמרתי. מקווה שיהיה לך לילה רע.
מה שקר?
אנחנו בנויים ככה, לאנשים קשה לקבל את מה שלא טוב בהם.
אנחנו בנויים ככה, לאנשים קשה לקבל את מה שלא טוב בהם.
שואל השאלה:
נכון אבל אנשים שרואים רק את הטוב לא קיימים
נכון אבל אנשים שרואים רק את הטוב לא קיימים
שואל השאלה:
moonchilq את מסוג האנשים שיחשבו שכדור הארץ שטוח
moonchilq את מסוג האנשים שיחשבו שכדור הארץ שטוח
שואל השאלה:
גיקית אש מגיל שש 0.2 זה נקרא להתחנף לקק תחתים במונח יותר מובן
גיקית אש מגיל שש 0.2 זה נקרא להתחנף לקק תחתים במונח יותר מובן
אתה נשמע כמו אידיוט שלא יצליח להבין קונספט פשוט כמו לא לדרוך על אנשים שכבר סובלים.
רגע.......
רגע.......
אם ככה את תופס אנשים שמנסים לא לפגוע אז באסה לך
יש הבדל בין להתחנף וללקוח תחתים" לבין לא לומר משהו שישפיע על מישהו אחר
שואל השאלה:
נכון אבל לאמר את האמת נהיה משהו רע היום
נכון אבל לאמר את האמת נהיה משהו רע היום
שואל השאלה:
moonchilq קודם כל תסיימי יסודי ואז תתכתבי בסטיפס
moonchilq קודם כל תסיימי יסודי ואז תתכתבי בסטיפס
אני בוכה אמר בן ה15
אני גדולה ממך חביבי
אני גדולה ממך חביבי
שואל השאלה:
לא נכון את ילדה בת 9 שחושבת שזה מגניב להיות בת 19 אז זה הגיל שרשמת כל בן אדם נארמלי שאי פעם הכרתי שהיה בן מעל 10 לפחות לא התנהג בטיפשות כמוך
לא נכון את ילדה בת 9 שחושבת שזה מגניב להיות בת 19 אז זה הגיל שרשמת כל בן אדם נארמלי שאי פעם הכרתי שהיה בן מעל 10 לפחות לא התנהג בטיפשות כמוך
באותו הנושא: