12 תשובות
פשוט תתעלמי ושהוא נכנס לשיחות תגידי לחבר שלך אחרי שזה מבאס ומציק
הוא היה שם לפנייך תרגעי אולי זה הצחוקין שלהם
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא צחוקים נו אני יודעת לזהות מתי מישהו מפלרטט ומתי לא.
והוא לא שם לב לזה הוא תמים
זה לא צחוקים נו אני יודעת לזהות מתי מישהו מפלרטט ומתי לא.
והוא לא שם לב לזה הוא תמים
אנונימית
בסדר אל תרגישי מאויימת
אנונימית
אני מאמינה שברגע שדברי איתו על זה בצד לבר ברצינות ותסבירי לו הוא לא יעשה מזה צחוק
שואל השאלה:
זה החבר היחיד שנדבק לו לתחת 24/7
זה החבר היחיד שנדבק לו לתחת 24/7
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני יודעת לזהות מתי זה פילרוטטים בצחוק ומתי חא אני חא מטומטמת . אני יודעת למה אתם מתכוונים וזה לא ככה
אבל אני יודעת לזהות מתי זה פילרוטטים בצחוק ומתי חא אני חא מטומטמת . אני יודעת למה אתם מתכוונים וזה לא ככה
אנונימית
החברים שלו זה חלק מהחיים שלו, את לא יכולה להגיד לו להספיק לדבר עם חבר שלו רק בגלל שאת חושבת שהוא בקטע שלו. תני לזה לעבור, ואם לא אז זה לא בשליטתך...
את לא יכולה לשלוט במה אנשים אחרים עושים, רק בתגובה שלך
את לא יכולה לשלוט במה אנשים אחרים עושים, רק בתגובה שלך
תפסיקי לורמר שאת יודעת מה קורה ביניהם, בנים תמיד מפלרטטים אחד עם השני בצחוק אז יאללה או שתעירי לו על זה או שתפסיקי להתבכיין כי החבר הזה כנראה היה שם לפנייך
אנונימית
שואל השאלה:
^^אבל סתמי תפה תפסיקי לדבר כאילו את יודעת מה קורה בניהם. למה אנשים פה חושבים שהם יודעים יותר טוב ממני על דברים שקורים בחיים שלי
^^אבל סתמי תפה תפסיקי לדבר כאילו את יודעת מה קורה בניהם. למה אנשים פה חושבים שהם יודעים יותר טוב ממני על דברים שקורים בחיים שלי
אנונימית
^אז אל תשאלי שאלה בסטיפס אם את לא מוכנה לקבל את התשובה שלא מתאימה לך
אנונימית
שואל השאלה:
אמאלה אני לא יכולה יותר להתמודד עם אנשים. איך זה פאקינג קשור התשובה שלך מטומטמת ולא מועילה. אל תעני על שאלה בסטיפס אם את מתכוונת להגיב משהו חסר הגיון. נמאס לי מאנשים פה
אמאלה אני לא יכולה יותר להתמודד עם אנשים. איך זה פאקינג קשור התשובה שלך מטומטמת ולא מועילה. אל תעני על שאלה בסטיפס אם את מתכוונת להגיב משהו חסר הגיון. נמאס לי מאנשים פה
אנונימית
באותו הנושא: