5 תשובות
שואל השאלה:
אני לא מבינ
אני לא מבינ
אנונימית
שזה לא אומר במיוחד שהוא אוהב אותך רומנטית
אולי הוא פשוט מרגיש בנוח לספר לך דברים ולשתף..
אולי הוא פשוט מרגיש בנוח לספר לך דברים ולשתף..
מה שאמרתי די מסביר את עצמו
שואל השאלה:
ומה זה אומר
ומה זה אומר
אנונימית
או שהוא מרגיש שהוא יכול לספר לך דברים.
באותו הנושא: