אני חייבת לדעת איך קוראים לאקס כזה: הסיטואציה היא כזאת - התקשר אליי לפני כמה ימים לשתף אותי בסיטואציה לא נעימה עם
מישהי שהוא נפגע ממנה התקשר דווקא אליי ואמר לי שהוא מצטער כי נפרדנו בגללו הוא רצה להפרד זה אומר שהוא אוהב אותי? או שלא? מהשיחה אני ימש מרגישה צורך לשלוח הודעה ולספר לו שמה שהוא סיפר שרט אותי ממש ולשאול אותו מה המטרה שלו בכלל