11 תשובות
"יש לי שרירים, סתכלי"
שואל השאלה:
אני מתה התגובה מעליי
אני שומעת את זה כל הזמן
אני מתה התגובה מעליי
אני שומעת את זה כל הזמן
אנונימית
^^ ליטרלי
^ וואי ראיתי פה לפחות איזה ארבע משתמשים קבועים כאלה
אני כזו שהולכת הרבה ואוהבת את החדכ
ולא יודעת מקום מרגיע כזה
ולא יודעת מקום מרגיע כזה
אני פשוט אוהב להתאמן זה כיף רצח + זה בריא + זה גורם לי להרגיש טוב
אנונימי
מעלה את הטסטוסטרון, ואת הדופמין
בגדול? זה כיף
בגדול? זה כיף
כמו שכתבו בתגובה הרשאונה אני ספציפית הייתי במכון אני במתאמן בחוץ ולחימה משולבת כבר שנה וחצי אני מתאמן ובאיזה שהוא שלב זה לא נהיה ספורט רק לגוף גם זה נהיה לנפש שמבינים את הספורט ויודעים כבר מה צריך לעשות זה בא בקלות זה נקרא זיכרון שריר שהמוח זוכר את התוכנית אימונים שלך ומה צריך לעשות וכמה סטים כמה חזרות ואז זה נהיה גם לנפש וזה נהיה כיף ברור שיש גם את הימים או פעמיים שזה לא נהיה כזה כיף אבל עדיין
מצטרף לשאלה. הטרנד הכי מזוויע בעולם
הם נלחמים בעבר שלהם או בבעיות שלהם
או אוהבים את זה ומנסים להגיע למטרה מסוימת
או אוהבים את זה ומנסים להגיע למטרה מסוימת
אני בחדר כושר.
ואני פשוט מרגיש טוב עם עצמי כל פעם מחדש.
ואני פשוט מרגיש טוב עם עצמי כל פעם מחדש.
באותו הנושא: