7 תשובות
ווניל אם תתחילי בביקוויט את תצטרכי להחזיק את הווניל ביד
בדר"כ קצפת, תלוי במצב רוח
מהקצפת
ביסקוויט. אחרי שהקרמבו כמובן קופא במקפיא .
סליחה אתם תחשבו שאני מוזרה אבל אני מקלפת את השוקולד כי הוא דוחה ואז אוכלת את הקצפת ואז את העוגיה
מהלמעלה ישר לעוגייה
קודם את הקצפת
באותו הנושא: