18 תשובות
ממש לא.
גם אני ככה
גם אני ככה
זה מוזר שאת מחשיבה את סלינה גומז כזמרת
אנונימית
מה גם אני ככה
אנחנו אוהבות הכל מהכל זה הכי כיף:))
אנחנו אוהבות הכל מהכל זה הכי כיף:))
יש אחלה טעם
נע זה בסדרר
free סטייל !!
לא זה סבבה לגמרי
יואו קונן גריי
יואו קונן גריי
זה לא מוזר בכלל, את פשוט אוהבת מוזיקה. את שומעת מה שנשמע לך טוב. לא חייב להיות לך טעם ספציפי או זמר ספציפי שאת אוהבת. בעיקרון הדרך הטובה ביותר להבין איזה ז'אנר תופס אותך זה לראות מאיזה ז'אנר את אוהבת הכי הרבה שירים.
זה ממש לא מוזר! גם אני ככה בערך, אני פשוט אוהבת שירים ואין משהו ספציפי. מח הסתם יש לי משהו מועדף אבל בתכלס הכל שונה
חד משמעית לא אני גם כזאת
זה פופ ומזרחית
איך הכל אם אין שם טיפת רוק/מטאל?
איך הכל אם אין שם טיפת רוק/מטאל?
שואל השאלה:
^אימייגן דראקונס? מכיר?
^אימייגן דראקונס? מכיר?
אנונימית
מה רע?
כמוניי יש לי מלאא סוגי שירים ומלא סוגי זמרים אין לי זמר.ת אחד מועדף
כמוניי יש לי מלאא סוגי שירים ומלא סוגי זמרים אין לי זמר.ת אחד מועדף
הם לא נחשבים רוק או מטאל...^^
וואי זה כל כך אני
מה מוזר בזה? זה רגיל לגמרי, אני חושבת שהרבה אנשים ככה
גירל אין ראד>>>>
אצלי זה גם כך..
קיפופ
וקיפופ יש מלא סוגים מרוק ללא דע מה...
כל להקה סגנון אחר..
גירל אין ראד
מגי אולסמן
מי כרימנל רומנטיק
שיר מדרמה שנשמע ממש ילדותי
קיפופ
וקיפופ יש מלא סוגים מרוק ללא דע מה...
כל להקה סגנון אחר..
גירל אין ראד
מגי אולסמן
מי כרימנל רומנטיק
שיר מדרמה שנשמע ממש ילדותי
באותו הנושא: