4 תשובות
את התוצאה של הבדיקה המוסדית שאומרת שיצאת חיובי
שואל השאלה:
אם אני אשלח ביתית חיובית זה גם תופס להם?
אם אני אשלח ביתית חיובית זה גם תופס להם?
לא
הם דורשים מוסדית
הם דורשים מוסדית
שואל השאלה:
איפה עושים?
איפה עושים?
באותו הנושא: