27 תשובות
אני אישית לא אוהבת מאחר וזה נשמע חופר לי מדי ואני לא מבינה מילה.
כשמאזינים למוזיקה חלק מההנאה זה להבין את המשמעות שלה..
כשמאזינים למוזיקה חלק מההנאה זה להבין את המשמעות שלה..
אני חושבת שאנשים יורדים על זה כל כך בגלל האובססיביות של חלק מהמעריצים ברשתות חברתיות.
זה מאוד תלוי בסגנון מוסיקה אין קשר למה שכתבת.
שואל השאלה:
^^ כן גם יכול להיות
מה זאת אומרת תלוי בסגנון?
^^ כן גם יכול להיות
מה זאת אומרת תלוי בסגנון?
אנונימית
בגלל שזה בקוריאנית
כי הם לא מכירים אז במקום לנסות משהו חדש הם יורדים על זה כי זה יותר קל
יש כאלה שלא מתחברים לקיפופ בגלל השפה וגם יש כאלה שאוהבים סגנון מזרחי או פופ לטיני
תיקון- רוב השירים *המפורסמים כאן* צבעוניים ושמחים
והרבה יורדים על קייפופ בגלל המעריצים הרועשים לפי מה שהבנתי (וגם חלק יורדים על המוזיקה עצמה כי הם לא אוהבים את דיינמייט/ באטר)
והרבה יורדים על קייפופ בגלל המעריצים הרועשים לפי מה שהבנתי (וגם חלק יורדים על המוזיקה עצמה כי הם לא אוהבים את דיינמייט/ באטר)
שואל השאלה:
אבל אנשים מתייחסים לקייפופ כאילו זה לא באמת מוזיקה לגיטימית ^^
צודק. תקנתי :)
אבל אנשים מתייחסים לקייפופ כאילו זה לא באמת מוזיקה לגיטימית ^^
צודק. תקנתי :)
אנונימית
נכון זה ממש מעצבן
יש מצב, לא יודעת למה יורדים על זה.
אז מה לא אהבת יופי סתום תפה אל תרד על אנשים או על הסגנון עצמו פשוט סתום.
בכללי אבל בעיניי קייפופ זה דבר מדהים
אז מה לא אהבת יופי סתום תפה אל תרד על אנשים או על הסגנון עצמו פשוט סתום.
בכללי אבל בעיניי קייפופ זה דבר מדהים
דווקא ממש לא,
לקווין יש שירים שמחים ואני עדיין שומעת אותם
פשוט זה סוג מוזיקה שונה ויש אנשים שלא אוהבים
לקווין יש שירים שמחים ואני עדיין שומעת אותם
פשוט זה סוג מוזיקה שונה ויש אנשים שלא אוהבים
שואל השאלה:
^^ לא חושבת שזה לגמרי קשור. רוב האנשים לא מזלזלים בקווין והם גם להקה ישנה מה שרוב האנשים יחשיבו כמשהו איכותי ולפחות יתנו הזדמנות להקשיב מבינה? כאילו לא ישר יראו שזה משהו שנראה שמח וכיפי ויפסלו את זה
אבל אנשים יורדים על קייפופ בלי הפסקה כמעט והם בקושי מכירים משהו כנראה.
כלומר זה לא שהם שונאים, הם שונאים בקיצוניות והיחס הוא שלא באמת מדובר במוזיקה, אז שאלתי אם יכול להיות שזה בגלל שהרושם הראשוני שמתקבל הוא של מוזיקה שמחה וצבעונית ממש
^^ לא חושבת שזה לגמרי קשור. רוב האנשים לא מזלזלים בקווין והם גם להקה ישנה מה שרוב האנשים יחשיבו כמשהו איכותי ולפחות יתנו הזדמנות להקשיב מבינה? כאילו לא ישר יראו שזה משהו שנראה שמח וכיפי ויפסלו את זה
אבל אנשים יורדים על קייפופ בלי הפסקה כמעט והם בקושי מכירים משהו כנראה.
כלומר זה לא שהם שונאים, הם שונאים בקיצוניות והיחס הוא שלא באמת מדובר במוזיקה, אז שאלתי אם יכול להיות שזה בגלל שהרושם הראשוני שמתקבל הוא של מוזיקה שמחה וצבעונית ממש
אנונימית
כןכן אני מבינה מה את אומרת
יש אנשים שאומרים
"עצוב זה הכי טוב" וני ני ני ני ני ואומרים שהם בדיכאון ושומעים רק שירים עצובים
יש לי כמה דברים להגיד על זה
זה שקיפופ זו מוזיקה שמחה וצבעונית לא אומר שזה לא מוזיקה טובה
בתור אחת ששמעה כמה פעמים קייפופ בחיים שלה ולא פסלה ישר,אני לא רואה בזה שום בעיה.
ושלא תבינו לא נכון
אני אוהבת שירים עצובים גם
אבל לא ברמה שאני שונאת שירים שמחים
אני אוהבת הכל ואני אתן הזדמנות להכל
ולגבי זה שאמרתי שיש אנשים שאומרים שהם בדיכאון
רוב מי שאומר את זה לא באמת בדיכאון ולא יודעים מה זה דיכאון
יש אנשים שאומרים
"עצוב זה הכי טוב" וני ני ני ני ני ואומרים שהם בדיכאון ושומעים רק שירים עצובים
יש לי כמה דברים להגיד על זה
זה שקיפופ זו מוזיקה שמחה וצבעונית לא אומר שזה לא מוזיקה טובה
בתור אחת ששמעה כמה פעמים קייפופ בחיים שלה ולא פסלה ישר,אני לא רואה בזה שום בעיה.
ושלא תבינו לא נכון
אני אוהבת שירים עצובים גם
אבל לא ברמה שאני שונאת שירים שמחים
אני אוהבת הכל ואני אתן הזדמנות להכל
ולגבי זה שאמרתי שיש אנשים שאומרים שהם בדיכאון
רוב מי שאומר את זה לא באמת בדיכאון ולא יודעים מה זה דיכאון
זה לא קשור. זה פשוט נשמע רדוד מדי ביחס למוזיקה איכותית אמיתית
^ גאד מה
אני חייבת לדעת מה אתם שומעים שאתם אומרים את השטויות האלו
אני חייבת לדעת מה אתם שומעים שאתם אומרים את השטויות האלו
שואל השאלה:
באמת מדבר שטויות
בתור אחת שמקשיבה גם למוזיקה "איכותית אמיתית"
באמת מדבר שטויות
בתור אחת שמקשיבה גם למוזיקה "איכותית אמיתית"
אנונימית
אוקיי לפני שאני מתחילה חשוב לי לציין שלא אכפת לי שאתם לא אוהבים ואני לא מנסה להכריח אף אחד לאהוב קייפופ
לשאלה - יש מצב שהשמחה זה רק תוספת , לא הסיבה העיקרית . קייפופ זה מגוון ענק של זאנרים ויש גם שירים עצובים ואפילו אפלים רק בקוריאנית ואנשים לא מבינים את זה .
מה שאני אגיד עכשיו זה אובייסלי מה שאני מרגישה מהחברה בגלל שאני אוהבת קייפופ . - נערים ונערות מאוד אוהבים להגיד שהם עצובים וכזה לשמוע אוליביה רודריגו או ראפ עצוב לא בהכרח כי הם אוהבים אלא בגלל שזה מה שכל הבית ספר שומע ואם תשמע קייפופ בגלל שזה שפה שונה וכאילו אנשים שנראים שונה ואיזה צחוקים " צ'ינג צ'ונג " אז אתה שונה .. וגם מסתבר שקייפופ קובע את המגדר שלך אז כביכול אם אני אוהבת קייפופ אני לסבית ? אותו דבר גם ברשת , אם תהיה פה שאלה כמו " מה דעתכם על השיר הזה ? * שיר קייפופ * " אנשים ישר יכנסו לשאלה ובלי להאזין לשיר רק מכיוון שזה קייפופ וזה סרטן מוחי יכתבו " איכ מזעזע / איכ סינים / כואבות לי האוזניים וכו' .. " כי ככה זה , הם יוצאים על מה שכביכול " לא רגיל " . יש הרבה שירים בקייפופ , לשמוע שיר קייפופ אחד שספציפית לא אהבת ואז לפסול את כל השאר זה לא בסדר בדיוק כמו שאני אשמע שיר של הזמר האהוב על מישהו פה ואגיד " יש לזמר הזה שירים מחרידים " .. אני לא יכולה להגיד דבר כזה כי שמעתי שיר אחד של זמר עם הרבה שירים נכון ?
* יש לציין שקייפופ זה לא זאנר וגם אני שומעת שירים עצובים ורגועים לפעמים אז לא להרוג אותי *
לשאלה - יש מצב שהשמחה זה רק תוספת , לא הסיבה העיקרית . קייפופ זה מגוון ענק של זאנרים ויש גם שירים עצובים ואפילו אפלים רק בקוריאנית ואנשים לא מבינים את זה .
מה שאני אגיד עכשיו זה אובייסלי מה שאני מרגישה מהחברה בגלל שאני אוהבת קייפופ . - נערים ונערות מאוד אוהבים להגיד שהם עצובים וכזה לשמוע אוליביה רודריגו או ראפ עצוב לא בהכרח כי הם אוהבים אלא בגלל שזה מה שכל הבית ספר שומע ואם תשמע קייפופ בגלל שזה שפה שונה וכאילו אנשים שנראים שונה ואיזה צחוקים " צ'ינג צ'ונג " אז אתה שונה .. וגם מסתבר שקייפופ קובע את המגדר שלך אז כביכול אם אני אוהבת קייפופ אני לסבית ? אותו דבר גם ברשת , אם תהיה פה שאלה כמו " מה דעתכם על השיר הזה ? * שיר קייפופ * " אנשים ישר יכנסו לשאלה ובלי להאזין לשיר רק מכיוון שזה קייפופ וזה סרטן מוחי יכתבו " איכ מזעזע / איכ סינים / כואבות לי האוזניים וכו' .. " כי ככה זה , הם יוצאים על מה שכביכול " לא רגיל " . יש הרבה שירים בקייפופ , לשמוע שיר קייפופ אחד שספציפית לא אהבת ואז לפסול את כל השאר זה לא בסדר בדיוק כמו שאני אשמע שיר של הזמר האהוב על מישהו פה ואגיד " יש לזמר הזה שירים מחרידים " .. אני לא יכולה להגיד דבר כזה כי שמעתי שיר אחד של זמר עם הרבה שירים נכון ?
* יש לציין שקייפופ זה לא זאנר וגם אני שומעת שירים עצובים ורגועים לפעמים אז לא להרוג אותי *
וואי וואי איזו מגילה רשמתי
^ממש
^^^לא יודע אם אמרו לך את זה, מסתבר שזה שאני אוהב קייפופ אומר שיש לי פטיש לקוריאנים (ספציפית בנים, כי מסתבר שאני גם גיי לול)
מניחה שהחוויה שלך בתור זכר שאוהב קייפופ אפילו יותר גרועה
כן אמרו לי שיש לי פטיש לקוריאנים ( לא יודעת על מה הם מדברים הפטיש היחיד שיש לי הוא לכפות רגליים )
כן אמרו לי שיש לי פטיש לקוריאנים ( לא יודעת על מה הם מדברים הפטיש היחיד שיש לי הוא לכפות רגליים )
אני פחות מתחברת גם בגלל שזה בשפה שאני לא מבינה..
שואל השאלה:
אנשים אומרים לי שזה מוזר כי אני בת 24 ואני צריכה להתבגר
אנשים אומרים לי שזה מוזר כי אני בת 24 ואני צריכה להתבגר
אנונימית
אני גם בגיל 40 יאהב קייפופ
אני גם בקבר יאהב קייפופ
יש שמה את כל הסוגיי מוזיקה
וקנאים שלא רוצים להכיר שום דבר חדש
אתם **פחדנים** תמודדו
וגם תחפפו חפרתם... לא חושבים?
יש שמה את כל הסוגיי מוזיקה
וקנאים שלא רוצים להכיר שום דבר חדש
אתם **פחדנים** תמודדו
וגם תחפפו חפרתם... לא חושבים?
^ ככ
באותו הנושא: