7 תשובות
גרביונים כי קר או כי יש משהו מיוחד?
אם כי קר אז כן לשים.
אם כי קר אז כן לשים.
בכללי כל יום אבל מצד החורף לא יודע תבדקי לפי מזג האוויר שבעיר שלך
אנונימי
כל הזמן צריך לשים.
את שואלת ספציפית לחורף?
את שואלת ספציפית לחורף?
בכללי לא חייבים לשים גרביונים
אם את שואלת בגלל הקור אז גם לא צריך היום, לפחות אצלי.
אם את שואלת בגלל הקור אז גם לא צריך היום, לפחות אצלי.
מה הקשר לדתיים? אם קר לך תשימי
אנונימית
^^^ חרדים שמים כל הזמן. לא דתיים
אנונימית
מבחינת צניעות? תמיד צריך
באותו הנושא: