16 תשובות
בטח אבל הדרך לטפל בזה היא לצאת מאזור הנוחות שלך ומהרגל ולבצע שבירת קווים למשהיו שמעולם לא עשית וזה רק בידים שלך
יואו גם לי אין חברים מאז היסודי
אני כיתה יב עכשיו אז כן אבל חרא על אנשים זה המוטו הם באמת יכולים להרוס את כל החיים והילדות וחבל(מה שקרה לי)
אני פיתחתי חרדה חברתית כשלא יצאתי הרבה מהבית בכמה שנים האחרונות.
אנונימית
אבל לא חושב כלכך שיש לך חרדה חברתית
בטח שזה הגיוני, וכואב לי לשמוע.
אני מקווה שיבוא יום ותפגשי אנשים נכונים וטובים שיגרמו לך להרגיש בטוחה בחברתם נסיכה
ויש שיטות לטיפול בחרדה חברתית, אולי עזרה מקצועית יכולה לעזור לך
גם אני סובלת ממנה והיא מגבילה מאוד.
וואי בול אני
מאז החטיבה ועד היום לא תיקשרתי כמעט עם אף אחד חוץ מהמשפחה במשך כבר 6 שנים .
הייתי תקועה בבית התבודדתי לגמרי ,שום יציאות .
והיום אני לא מצליחה להחזיק שיחה של 5 דקות., כמדברים איתי ואני מהנהנת ושותקת כמו מטומטמת.
מבינה אותך לגמרי
שואל השאלה:
^^את האמת שהלכתי לטיפולים רגשיים מגיל 10 בערך
וגם פסיכולוגית שנה שעברה
לא הצלחתי להיפתח אליהם
אנונימית
הגיוני בהחלט
כן זה הגיוני
שואל השאלה:
^אני מאובחנת מגיל 8 עם חרדה חברתית..
אנונימית
איך מאבחנים חרדה חברתית?
שואל השאלה:
^הלכתי להתפתחות רגשית
אני לא זוכרת יותר מזה כי עבר מלא זמן
אנונימית
כמובן, אני מצטערת❤
ואת יכולה ללכת לייעוץ עם מטפל/ת רגשי/ת
ממליצה על טיפולים רגשיים באמנות, לי זה עזר להפתח
פעם מישהו פנה אליך וגימגמת ומזה אתה מבין שיש לך חרדה חברתית?