11 תשובות
קצת רעיל. אולי תשאלי אותה אם היא בסדר? יכול להיות שעובר עליה משהו. ותנסי גם להסביר לה איך את מרגישה.
מנסיון כדאי לך מאד להתרחק
שואל השאלה:
דיברנו על זה כבר, בוואטספ היא מדברת רגיל זה יותר קורא בבית ספר
דיברנו על זה כבר, בוואטספ היא מדברת רגיל זה יותר קורא בבית ספר
אנונימית
כנראה שהיא לא לוקחת אותך ברצינות
כן, כדאי להתרחק..
אני ניתקתי עם קשר עם חברה הכי טובה של 10 שנים.. מבינה אותך גם לי לקח זמן אבל ידעתי שזה מה שאני רוצה לעשות אז נגיד את זה ככה שאפתי לזה והתרחקתי כל פעם עוד עד שאני אגיע לניתוק קשר והנה כיום אני רואה אותה בבצפר הרבה דופקת לי פרצופים:) אז אם מישהי מתייחסת אלייך מזעזע ואת מודעת לזה עדיף להתרחק כמה שיותר מהר
אנונימית
כן
מצחיק... להתרחק אהבתי
עזבי להתרחק נתקי תקשר בדחיפות
עזבי להתרחק נתקי תקשר בדחיפות
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אנחנו כבר כבר חמש שנים חברות טובות, זה קשה להתרחק כל כך בקלות
אבל אנחנו כבר כבר חמש שנים חברות טובות, זה קשה להתרחק כל כך בקלות
אנונימית
באותו הנושא: