11 תשובות
אני לא חושבת שצריך להכליל את זה ללנתק קשר כחבורה.
לדעתי אתן צריכות לעשות דבר כזה-
מי שרוצה לדבר איתה שתדבר איתה
(ולדעתי כדאי לכולכן לדבר איתה כי יש סיכוי שהיא לא יודעת בכלל שיש משהו שמפריע לכן ובכל מקרה היא כנראה לא יודעת שעד כדי כך)

מי שרוצה להתרחק ממנה- שתתרחק ממנה בדרך שלה.

מי שרוצה לנתק איתה קשר-
שתשלח לה הודעה שלדעתה זה כבר לא עובד מהסיבות שרשמת פה ושהיא מעדיפה שתתרחקו

ופשוט ככה. לכל אחת יש את השיקולים שלה ותחליטו לבד על זה.
אה כן חשוב, רק עכשיו ראיתי שאת בת 13
תעשו שיחה קודם ותגידו לה מה אתן מרגישות אולי היא לא יודעת שככה אתן מרגישות ותנסה להשתפר או לשים לב
מה שאתן עושות לא נקרא חברות רעילה
מה שהיא עושה זה לגמרי רעיל.
ממש לא יפה שככה היא מרכלת ומתייחסת אליכן ככה.
קרה לי פעם אחת וניתקתי איתה קשר
שואל השאלה:
^מה זה משנה בת כמה אני?
תנתקו איתה קשר.
דברי איתה על זה או שפשוט תתרחקי
אנונימית
משנה כי את בתחילת התיכון ועוד תראי אותה הרבה שנים וכדי לא לפגוע בה
לדבר איתה על זה ואז לנתק או שלא תתני לה עוד צאנס
בטח שזה משנה בת כמה את.
יש להידרדר לאלכוהול וסמים ויש להדרדר מבחינות אחרות (זה יכול לקרות גם בגיל 13 אבל זה עדיין שונה)
וחוץ מזה בגיל 13 זה הרבה יותר טבעי שדברים כאלו יקרו.
יש גם עוד בחינות ובקיצור זה משנה
אנונימי
שואל השאלה:
^^אני באמת לא מצליחה להבין איך אלכוהול וסמים קשורים בסיפור הזה