11 תשובות
מיון ומנת חלקו
כן.. 7 כפות זה המון וזה לא בריא
זה בסדר.
כן.
פסיכופטית אחת!!!!!!!
יא מצחיקה חחח מי אוכל ככה.
היה טעים?
פסיכופטית אחת!!!!!!!
יא מצחיקה חחח מי אוכל ככה.
היה טעים?
7 כפות שמן קוקוס??
כנראה שלא יקרה לך כלום חוץ מצרבת
כנראה שלא יקרה לך כלום חוץ מצרבת
שואל השאלה:
וואלה כרגע אני מרגישה בסדר וזה היה מלפני שעה בערך
וואלה כרגע אני מרגישה בסדר וזה היה מלפני שעה בערך
אנונימית
שואל השאלה:
כן היה טעים זה סיפק לי את הצורך לשוקולד
כן היה טעים זה סיפק לי את הצורך לשוקולד
אנונימית
שואל השאלה:
אתם רציניים עם הללכת למיון?
אתם רציניים עם הללכת למיון?
אנונימית
היית כבר אוכלת שוקולד, זה יצא לך יותר קלוריות חבל
שואל השאלה:
חוץ מהקלוריות למה זה רע?
חוץ מהקלוריות למה זה רע?
אנונימית
שואל השאלה:
לא אכפת לי מקלוריות גם ככה אני לא משמינה
לא אכפת לי מקלוריות גם ככה אני לא משמינה
אנונימית
באותו הנושא: