12 תשובות
כן
למה אכלת 7 כפות שמן?!
למה אכלת 7 כפות שמן?!
אוי ואבוי.
למה?!!
למה?!!
אנונימית
שואל השאלה:
מערבבים את זה עם קקאו וסילאן וזה כמו שוקולד
מערבבים את זה עם קקאו וסילאן וזה כמו שוקולד
אנונימית
לא עדיף פשוט לאכול שוקולד?
שואל השאלה:
זה עד כדי כך נורא? מה יקרה לי?
זה עד כדי כך נורא? מה יקרה לי?
אנונימית
שואל השאלה:
כי לא היה שוקולד בבית אז אילתרתי
כי לא היה שוקולד בבית אז אילתרתי
אנונימית
זה היה חד פעמי לא יקרה
אבל אל תעשי את זה עוד פעם
אבל אל תעשי את זה עוד פעם
שואל השאלה:
זה כזה נורא?
זה כזה נורא?
אנונימית
כן אמאלה
כן
למה
למה
שואל השאלה:
כי זה טעים
כי זה טעים
אנונימית
באותו הנושא: