12 תשובות
כן
למה אכלת 7 כפות שמן?!
אוי ואבוי.
למה?!!
אנונימית
שואל השאלה:
מערבבים את זה עם קקאו וסילאן וזה כמו שוקולד
אנונימית
לא עדיף פשוט לאכול שוקולד?
שואל השאלה:
זה עד כדי כך נורא? מה יקרה לי?
אנונימית
שואל השאלה:
כי לא היה שוקולד בבית אז אילתרתי
אנונימית
זה היה חד פעמי לא יקרה
אבל אל תעשי את זה עוד פעם
שואל השאלה:
זה כזה נורא?
אנונימית
כן אמאלה
כן
למה
שואל השאלה:
כי זה טעים
אנונימית
באותו הנושא: