7 תשובות
נראלי אני נמוכה יותר
אבל פשוט רגיל
כמו שפוגשים כול בן אדם אחר
אם בכיתה אז אני קוראת לחברה הממש נמוכה שלי ואומרת לבנאדם שפגשתי לפחות את/ה יותר גבוהה ממנה
מסתכל למטה אני מניח
להגיד שלום? מניחה.
מסתכל להם בגובה העיניים
אנונימי