6 תשובות
לא הכל טוב
אני גם לא כל כך אוהבת לשים
אני שמה כאילו 2 דברים וזהו
מה שגורם לך להרגיש טוב עם עצמך הוא הכי טוב
אני גם לא כל כך אוהבת לשים
אני שמה כאילו 2 דברים וזהו
מה שגורם לך להרגיש טוב עם עצמך הוא הכי טוב
איפור זה סהכ זיוף, מסיכה. את לא צריכה להיות מזויפת כדי להיות יפה יותר.
אני בת 15 ומעולם לא התאפרתי טבעי זה הכי יפה זה שאת לא מתאפרת לא אומר כלום זה הכי נשי ויפה שיש הכל טוב תאהבי את עצמךך3>
לא, לדעתי יופי טבעי הוא וואו
מישהו כאן באמת אמר מסכה כל איפור וואו אני בשוק שהגענו למצב כזה חחח זה ממש לא מסכה וכלום יש בנות שאוהבות את זה כתחביב יש בנות שמרגישות שבלי איפור הן כלום ויש בנות שזו פשוט בשגרה שלהם להגיד מסכה זה דבר כלכך צבוע וגם עזבו את זה שתווי הפנים לא משתנים בכלל אתה עדיין תראה אותו בן אדם
ואיזה בלבלוי שכל זה להגיד שטבעי זה הכי יפה שיש פשוט תגידו שתאהב את עצמה והיא לא חייבת להתאפר בשביל להיות נשית
באותו הנושא: