17 תשובות
זה תלוי כמה זה יפריע לקצב הלמידה אבל אם לא אז זה מצוין זה ילמד אותם לקבל את השונה ולהכיר עוד אנשים
לא, ההפך.
אני דווקא רואה בזה משהו מאוד חשוב.
כמובן שאם הוא לא יכול להסתדר לבד אז שתהיה לו מלווה שתעזור לו, שזה לא יפגע בכיתה או משהו.
אני דווקא רואה בזה משהו מאוד חשוב.
כמובן שאם הוא לא יכול להסתדר לבד אז שתהיה לו מלווה שתעזור לו, שזה לא יפגע בכיתה או משהו.
ברור שלא
לא אבל כן הייתי מסרב לשלב את הבן שלי בכיתת אוטיסטים, גם אם הוא בעצמו היה אוטיסט
לא.
ממש לא... יש לי אחיין שהוא על הרצף ולהפך הם צריכים להיות משולבים עם ילדים רגילים כדי שהם יוכלו להתפתח ולהסתדר בעצמם
^לי יש בת דודה עם אוטיזם אז זה באמת תלוי ברמה
היא לא מתקשרת בכלל ועלולה ממש לזרוק חפצים ברגעים מסויימים
ומתקשה לאכול לבד
אז לא בכל מצב אפשר לשלב
למורה רגילה לא תהיה סבלנות לזה
היא לא מתקשרת בכלל ועלולה ממש לזרוק חפצים ברגעים מסויימים
ומתקשה לאכול לבד
אז לא בכל מצב אפשר לשלב
למורה רגילה לא תהיה סבלנות לזה
זה תלוי בכל מיני דברים
^^ברור שהמורים יהיו צוות שמתמחה בילדים כאלו. . וכן יש קשר גם למצב הילד הפרטי, אבל בשום פנים ואופן אסור לנתק אותם מהחברה, הם חייבים התחככות תמידית עם הסביבה
וואי קשוחח אי אשר לדעת באמת לפני שהילד נכנס.
אם זה היה מסגרת חברתית אז כמובן רצוי מאוד שהוא ייכנס, אבל כשזה גם פלטפורמה לימודית ובאמת צריך ללמוד לא יודעת עד כמה הייתי מרוצה מהעניין..אבל כמובן שכל בעיה לגופה וגם באיזה שכבת גיל הילדים כמובן. אם זה שכבות קטנות זה היה מוסיף להתנגדות שלי אבל אם יותר גדולות פחות..
אם זה היה מסגרת חברתית אז כמובן רצוי מאוד שהוא ייכנס, אבל כשזה גם פלטפורמה לימודית ובאמת צריך ללמוד לא יודעת עד כמה הייתי מרוצה מהעניין..אבל כמובן שכל בעיה לגופה וגם באיזה שכבת גיל הילדים כמובן. אם זה שכבות קטנות זה היה מוסיף להתנגדות שלי אבל אם יותר גדולות פחות..
אתנגד אם זה יפריע למהלך השיעור, אבל הקשת האוטיסטית היא מאוד רחבה, אי אפשר באמת לדעת
לשלב צוות של מורים לכל המקצועות שמתמחים בחינוך מיוחד זה מורכב
ממש לא (תלוי באיזה רמה כמובן) אבל רק בגלל השהילד אוטיסט ממש לא
אממ אני אוטיסט אז קצת מוזר לענות על השאלה מהנקודת מבט הזאת אבל כל עוד הילד המשולב לא יאט את קצב הלמידה של הכיתה, לא אראה בעיה בשילובו.
אנונימי
לא.
הייתי מתנגדת
לא שיש לי בעיה עם אוטיסטים אלא בגלל שאני חושבת שהם צריכים יחס שונה מאוד
והרבה אכפתיות
מעבר לזה בכיתה רגילה הם עלולים לחוות חרם
לא שיש לי בעיה עם אוטיסטים אלא בגלל שאני חושבת שהם צריכים יחס שונה מאוד
והרבה אכפתיות
מעבר לזה בכיתה רגילה הם עלולים לחוות חרם
לא
באותו הנושא: