8 תשובות
לא אוףף
לא
לא כי אין לי
אם הייתי הולכת אז בטח לסרט או לפיקניק או סתם לגינה מגניבה כזאת
כן לסנטר
^^^ בואיי
(אנשים לא להיבהל זאת חברה הכי טובה שלי)
(אנשים לא להיבהל זאת חברה הכי טובה שלי)
^גם אני
^^את באה מחר?
באותו הנושא: