19 תשובות
רק ביבי
אז בעיה כי הוא חוזר :))
באמת שכן
הוא יותר טוב מכל האנשים שם. מנהיג מעולה
אנונימית
רק ביבי
ההפך יותר מפחיד שלפיד
גם אותי גם אותי
ואני עוד הצבעתי לו, כל האופציות היו נוראיות.
שואל השאלה:
אוי למה הצבעת לוו
אנונימית
גם אותי:(
ממשלה מאוד קיצונית לא רק שהמדינה שלנו תחזור
100 שנה אחורה גם המחירים בכלל ומחירי הדיור
יטפסו והעתיד שלנו יהיה בפח. שוב שוחד ושחיתות
כבר עלה לו הפיפי למוח
אנונימית
דבר ראשון הפיגועים לא קשורים לממשלה.
דבר שני בתקופה של ביבי הייתה את אינטיפאדת הסכינים וכבר שחכת מה היה לנו במאי 2021? שומר חומות, צוק איתן ועוד המון..
מזעזע ... ידעתי שזה יקרה
אין מה לעשות לפחות אני יודעת שאני והמשפחה שלי הצבענו בשביל שזה לא יקרה
תקשיבו--- עדיף בנאדם שאכפת לו קצת מהאנשים פה...[נתניהו..]
מאשר לפיד ובנט שאכפת להם רק מעצמם!! [אני את שלי אמרתי!!]
אנונימית
כתבתי "אכפת לו קצת....."
[ הבנת הנקרא...מינימום!!]
אנונימית
אוקיי
ולסתומה פה שאמרה "אחד שאכפת לו "
תתעדכני קצת .
זה לא מפחיד
כי זה משהו שאת כבר מכירה אבל מסכימה
שממש לא בא לי שיחזור
היה פה יותר מעשור חלאס
תשמעי זאת דעה שלך ואנחנו נכבד אותה, אבל נכון לעכשיו בזמן שהשמאל היו ראשי ממשלה רק רע היה פה, הרבה יותר ממה שפעם היה. ונכון שפעם בתקופת ביבי הייתה אינטיפדה בהתחלה שלו, וקצת פחות מעשר שנים אחרי זה היה את צוק איתן, ושוב פעם קצת פחות מעשר שנים אחרי זה היה את שומר חומות. אבל לפחות המרווחים היו גדולים ולא כמו אצל לפיד שחמש דק אחרי שהוא נהייה ראש ממשלה היה ישר את עלות השחר או איך שלא קראו לזה.