12 תשובות
לא בריא
זה לא בריא, וגם התמכרות, אז עדיף שלא.
לאא זה לא בריא
שואל השאלה:
אבל זה כזה טעים
אנונימי
זה ממש טעים, אבל זה ממש ממש ממש לא בריא
ממש לא
עדיף שלא
משקאות אנרגיה זה לא בריא בכללי.
אז לשתות כל יום זה הרבה פחות בריא מלשתות פעם ב
זה כזה טעיםם
אנונימי
לא יש בזה מלא חרא.