8 תשובות
שואל השאלה:
זהו אני ממש לא איתו בגלל האקס, אני אפילו מעדיפה שהאקס לא ידע כלום ואם הוא היה ריבאונד לא הייתי ככה לוקחת את הזמן ומחושבת אבל אני לא יודעת מה לעשות עם זה.
הקשר איתו חשוב לי אבל אני לא רוצה להפגע
אנונימית
אני חושבת שאת כן צריכה לתת לעצמך את הזמן של הלבד ולא להכנס עשר לזוגיות, אבל אני חושבת שלא נכון לתת לו לחכות גם אם זה עם מסגרת זמן ברורה כי זה לא הוגן כלפיי שניכם, ואת צריכה החלמה בלי תווית של זמן.
אם זה משהו שנועד להיות הוא יהיה.
אני חושבת שכרגע זה פשוט לא מתאים...

רק אוסיף שבסופו של דבר תמיד נפגע, אבל נפגע הכי הרבה רק ממי שאנחנו נותנים לו להכנס ללב שלנו וזו לא סיבה לא לתת לאף אחד להכנס ולהפך, זה רק צריך לגרום לנו להעריך יותר את מה שיש בזוגיות, במערכות יחסים ובנו.
עדיף להפגע מאהבה מליון פעמים מאשר להיות בודד..
^
וזה לא אומר שאת עושה את זה !
את בסדר ממש !
נראה לי שאת חושבה לו, זה פשוט מרגיש לו שאת איתו בשביל לשכוח מהאקס
אני חושבת ששניכם צודקים
את עוד לא מוכנה, ואת לא יודעת כמה זמן יקח וזה בסדר
והוא לא יכול לחכות חצי שנה, וזה גם הגיוני וריאלי.
זה לא אומר שלא אכפת לך ממך ושהוא לא רוצה אותך כי אחרת הוא לא היה מחכה שבוע, זה פשוט אומר שאין מה לעשות, זו המציאות את הבחירה שלו אבל אם זה לא מתאים זה לא מתאים כרגע
שואל השאלה:
קודם כל תודה על כל התשובות.
אני לא נכנסת איתו עכשיו בכל מקרה ולא אמרתי לו שיקח לי חצי שנה אמרתי שזה אפשרי וגם רציתי לראות אם הוא באמת יחכה לי.
אני יכולה לחשוב אולי זה בגלל שהוא כבר רוצה להכנס איתי לזוגיות הוא אומר את זה
אנונימית
לעולם לא הייתי מצפה ממישהו לחכות לי, זה קצת כמו למשוך באף. זה קצת מניפולטיבי, הרי ברור שאת חשובה לו, אבל הוא לא צריך להוכיח לך כלום, זה רק מכניס רעילות למערכת יחסים
אנונימית
שואל השאלה:
את צודקת,סתם האגו שלי נפגע
אנונימית