22 תשובות
אל תלכי יהיה לך יותר טוב בבית
תתארגני אם את מרגישה ממש לא טוב תשארי בבית שלך
אנונימית
חחח גצאני חולה קטע אבל אם את ממש לא יכולה לתפקד אז אל תלכי עם זה נסבל אז תלכי
תאמרי לאמא שלך/לאבא שלך
אל תלכי
אל תלכי את גם ככה לא תצליחי להבין את החומר כשאת חולה.. אי אפשר להתרכז ככה באמת
אנונימית
באיזו כיתה את
אם זה הכיתות הנמוכות
ז-ח אז זה בסדר לפספס שיעור אחד
אם זה כיתה ט ומעלה אז כל שיעור הוא כבר חשוב
ובתור מישהו שגם בכיתת מופת
הפערים האלו משמעותיים
אל תלכי
הייתי בכיתת מופת, תכריחי את עצמך ללכת, את לא תצליחי לצמצם את הפער, יהיה מאוד קשה
תקחי אקמול ואם את מרגישה יותר טוב תלכי אם לא תשארי בבית
^^^בולשיט, אני הייתי בכיתה מופת בחטיבה ומלא פעמים לא באתי ועדיין הצלחתי לצמצם את הפער, היא מחסירה רק היום איזה פער כבר יהיה לה לצמצם
תנוחי ותלכי רק למתמטיקה.
תרגישי טוב ובהצלחה((:
שואל השאלה:
הרגע יצאתי מקופת חולים קיבלתי חיובי לדלקת גרון ..
לבוא אולי אז רק לשעה שביעית?
אנונימית
^יאפ
תשלימי את החומר
^^^^לא, אל תלכי בכלל, פשוט תנוחי בבית. המורה שלך תבין שלא באת, יש לך דלקת גרון זה לא צחוק, תנוחי בבית כמה זמן שאת צריכה
אבל תשימי לב להשלים את החומר, אני גם בכיתת מופת ואצלנו כל שיעור מתמטיקה מתחילים חומר חדש.
שואל השאלה:
היי כולכם אז רק מיידעת השלמתי את כל החומר ובמבחן שהיה שבועיים אחר כך היום גיליתי שקיבלתי 94
אז לקח: לפספס 4 שעות מתמטיקה במופת זה לא כיף אבל לא סוף העולם ח ח ח ח (:
אנונימית