6 תשובות
להיפך
אבל לי היה בגשם ועברתי
אבל לי היה בגשם ועברתי
נשמע לי יותר ההפך..
שלוליות וכו'..
שלוליות וכו'..
יהיה קשה
אתה פשוט תסע לאט יותר
אתה פשוט תסע לאט יותר
ינואר זה חורף? אני לא רוצה שיהיה לי קשה-
מצד שעי יש פחות מכוניות בכביש אז...
לא , יותר קשה דווקא
באותו הנושא: