6 תשובות
להיפך
אבל לי היה בגשם ועברתי
נשמע לי יותר ההפך..
שלוליות וכו'..
יהיה קשה
אתה פשוט תסע לאט יותר
ינואר זה חורף? אני לא רוצה שיהיה לי קשה-
מצד שעי יש פחות מכוניות בכביש אז...
לא , יותר קשה דווקא