4 תשובות
המלחמה הכי טובה בקנאה, זה הנימוס.
ממליץ להיות סופר מנומסת אליה והיא כבר תרגיש לא נעים לבד
אל תגרמי לה להתפטר , מה זה יביא לך? תהני מהעובדה שאת טובה כל כך שמישהי מנסה לחקות אותך וחוץ מזה אני די מרחמת עלייה כי זה באמת נשמע מתוך חוסר ביטחון , אז פשוט תנסי להתעלם תנסי להבין כמה זה גם מפחיד להגיע למקום חדש ופשוט עכשיו יש לך נושאי ריכולים עם אנשים אחרים בעבודה עלייה
שואל השאלה:
חחח מי יתפטר?
ותק של שנתיים או ותק של שבוע.
כנראה אני יגרום לזה שהיא תתפטר, לא מתאימה לעבודה בשיט.
אנונימית
מבינה אותך רצח
לדעתי לגרום לה להתפטר זה קיצוני מדי ואת סתם יורדת ברמה.
יש מצב היא ככה כי זו ההתחלה שלה והיא מנסה להרשים, אולי תנסי להראות לה שאת בצד שלה?