20 תשובות
לא
לא
לפעמים
לא
כן :)
כאילו תלוי במה
שואל השאלה:
איך להיגמל מזה?
אנונימי
לא
למה להיגמל מזה?
זו השאלה לול
ואי כן אני קופצת כל פעם שאני מתרגשת
רוקדים
לפעמים
שואל השאלה:
כי אנשים אחרים בבית שומעים שאני קופץ וזה מביך
אני לא שולט בזה זה אינסטינקט
אנונימי
כן
תנסה לרקוד כזה אבל בלי לקפוץ הרבה
שאתה מרגיש שאתה הולך לקפוץ תדביק את הכפות רגליים שלך לרצפה
אני שמה מוזיקה ורוקדת
לפעמים גם קופצת
תלוי כמה שמחה אני, ובדרך כלל אני לא