6 תשובות
אני מקווה שכן
יש ימים שכן יש ימים שלא, לפעמים רק צד אחד כותב,
המצב הרצוי הוא שתכתבו יחד
המצב הרצוי הוא שתכתבו יחד
זה תלוי בכל זוג
כן
חלק כן חלק לא
אני וחבר שלי שולחים לפעמים בוקר טוב ולילה טוב בווצאפ ולפעמים פשוט ישנים עם שיחת ווצאפ פתוחה (נשמע מטומטם, חכו) וכשאנחנו קמים לפעמים אני קודם קמה כמו עכשיו ולפעמים חבר שלי, אנחנו מעירים אחד את השנייה בבוקר טוב ופשוט ממשיכים לדבר במקום לחכות להודעה כשאחד מאיתנו קם (זה גם די קירב בינינו וזה כיף שיש מישהו שאוהב אותך ככה(: )
ואז אנחנו צוחקים כזה ואומרים "בוא נבדוק כמה שעות ישנו"
ואז אנחנו צוחקים כזה ואומרים "בוא נבדוק כמה שעות ישנו"
באותו הנושא: