4 תשובות
אני
אני אבל דרך בית ספר
היא יותר קלה לדעתי
היא יותר קלה לדעתי
גם אני דרך הבית ספר
אני עברתי תיאוריה ראשונה תירגלתי הרבה מבחנים *נטו מבחנים* וניגשתי המון בהצלחה
באותו הנושא: