4 תשובות
אני
J.t
אני אבל דרך בית ספר
היא יותר קלה לדעתי
גם אני דרך הבית ספר
J.t
אני עברתי תיאוריה ראשונה תירגלתי הרבה מבחנים *נטו מבחנים* וניגשתי המון בהצלחה