13 תשובות
את קווין כן, את הביטלס לעולם לא
תמיד יהיו הלהקות הכי טובות בכל הזמנים לא משנה מה.
ביטלס כן. הם לא כאלה ואוו כמו שעושים מהם ויכולה לחשוב על כמה להקות שעושות שירים טובים יותר
קווין זה יותר קשה הם לדעתי מאוד טובים. אבל יכול להיות.
אמ כן
את הביטלב אני לא אוהבת וקווין לא הלהקה האהובה עליי ולכן אגיד שכן
(the smists)
אנונימית
^smiths?
לא
אנונימית
אין להקה שעוקפת את הביטלס
את קווין יש להקות שעוקפות
ביטלס תמיד תהיה הלהקה הטובה ביותר בכול הזמנים.
פשוט אני מעדיף את קווין בגלל בריאן מיי
קשה לי לענות על השאלה אבל זה ידוע שאני מעדיפה את קווין
הביטלס הלהקה הכי מצליחה בעולם ואני לא יכולה שלא להסכים עם זה
אבל אני אגיד משהו
קווין
הם להקה כזו שקשה לעקוף אותם
לדעתי גם הביטלס כן?
אבל קווין יותר לדעתי ואני אסביר
כשמסתכלים על קווין רואים כמה הם אוהבים אחד את השני וכמה אכפת להם אחד מהשני והביטלס נהיו חברים לקראת הסוף יותר
קווין תמיד אהבו אחד את השני למרות שכל אחד שונה מאוד ושלא קשורים אחד לשני

יש משהו בקווין שאין לביטלס ואי אפשר ככ להסביר את זה

אבל הביטלס מדהימים שלא תחשבו שאני לא חושבת ככה
פשוט,אני הייתי חייבת להגיד את זה
אבל אף אחד פה לא עשה השוואה בין הביטלס לקווין..
לא אמרתי שעשו פה השוואה בינהם
היה לי נורא חשוב להגיד את זה
ואמרתי לגביי מעמדים