7 תשובות
שואל השאלה:
לא כאילו הרבה ... רק אחד
לא כאילו הרבה ... רק אחד
אנונימי
אותו עיקרון
שואל השאלה:
טוב עשיתי את הפאדיחה שלי להיום
טוב עשיתי את הפאדיחה שלי להיום
אנונימי
זה חמוד אבל פאדיחה בשבילך אם מישהו ימצא את זה או שתגיד שבת הזוג/האקסית שלך השאירה אצלך בתיק ושכחת להוציא
אבל אני לא חושבת שיהיה לזה שימוש כי כאילו גם אם מישהי תיתקע זה פאדיחה לעדכן
אבל אני לא חושבת שיהיה לזה שימוש כי כאילו גם אם מישהי תיתקע זה פאדיחה לעדכן
אנונימית
זה חמוד ממש וזה הכי לא פדיחה. שימי קלמר קטן עם הדברים האלה בתיק אם זה מביך אותך שימצאו, אבל זה שטויות, זה הכי יפה מצדך ומחזור זה לא אישיו
אם חבר שלך ימצא את זה זה יהיה טיפה מוזר, אבל זה ממש מתחשב מצדך
זה חמוד לאלה
באותו הנושא: