13 תשובות
תלכי להשתין כל שניה
לא^
תלוי מה הגודל של הכוסות
אם את בבית ויושבת עם הטלפון או משהו אז רצוי שלא אבל לדעתי לא יכול לקרות משהו 4 שעות זה המון זמן
אבל אם את עושה ספורט או אפילו סתם הולכת בחוץ זה נורמלי (לא בטוחה אבל נראלי, לא מדדתי בדיוק כמה זה 10 כוסות)
שוב, תלוי מה הגודל של הגוסות
אם את בבית ויושבת עם הטלפון או משהו אז רצוי שלא אבל לדעתי לא יכול לקרות משהו 4 שעות זה המון זמן
אבל אם את עושה ספורט או אפילו סתם הולכת בחוץ זה נורמלי (לא בטוחה אבל נראלי, לא מדדתי בדיוק כמה זה 10 כוסות)
שוב, תלוי מה הגודל של הגוסות
כוסות^ *
כלום
שואל השאלה:
אני כן בבית בטלפון^ אבל מה מעשר או אחת עשרב כוסות בטוח לא תהיה לי הרעלה????
אני כן בבית בטלפון^ אבל מה מעשר או אחת עשרב כוסות בטוח לא תהיה לי הרעלה????
אנונימית
כבר שתית עשר כוסות?
שואל השאלה:
כן אפילו אחת עשרה
כן אפילו אחת עשרה
אנונימית
וואי וואי טוב אז נראלי תעשי ספורט קצת
תצאי להליכה או תעשי אחד מהאימונים האלה ביוטיוב
יהיה לך מלא פיפי וגם בטן נפוחה
תשתיני הרבה
שואל השאלה:
לא תהיה לי הרעלת מים נכון?
לא תהיה לי הרעלת מים נכון?
אנונימית
באותו הנושא: