5 תשובות
לא ואם הייתה לך הרעלת מים כבר היית מגיעה למיון
שואל השאלה:
סליחה שיש לי חרדה מלהרגיש רע, ואני כל היום חושבת אם יקרב לי משהו בגלל זה. אם את לא מבינה את זה אז אל תעני
אנונימית
את כל יום שואלת על זה, דיי
לא אני שותה כל יום בהיץ ספר בין שבע וחצי לאחת 4.5 ליטר ואני בסדר גמור
לא לא יקרה לך כלום כנראה אם בארבע שעות האלה לא שתית אותם אחת אחרי השנייה אז לא יקרה לך כלום הכאב ראש הוא כנראה מנטלי לשתות זה חשוב אבל לא להגזים יותר מדי