6 תשובות
לא ברור, מקווה שהממשלה הנוכחית תשנה את זה
כי זו מדינת חלמ
שדואגת לאויביה מאשר לתושביה
שדואגת לאויביה מאשר לתושביה
הסיפור הוא שהמטרה של בית כלא היא לא להעניש, היא להפוך את החברה למקום טוב יותר.
מחקרים שעשו במדעי החברה גילו שרובם המכריע של הפשעים נעשים כי לאנשים אין ברירה ואין להם דרך אחרת לחיות למעט הפשע.
לכן המטרה של בית הכלא היא לשנות את זה.
אם אדם נכנס לכלא פושע, ויצא ממנו אדם עם מקצוע ותואר, הסיכויים שהוא יצא פושע הם נמוכים בהרבה.
בנוגע למשכורות, זה לא מדינת ישראל, זה הרשות הפלסטינית.
מזון מיוחד זה לא דבר ששמעתי עליו בחיי, אם זה דברים בסגנון "כשרות אחרת" אז זה כי יש להם זכות לקבל מזון שהם יכולים לאכול מבחינה דתית, בדיוק כמו שלא יגישו חזיר ליהודים בבתי כלא.
מחקרים שעשו במדעי החברה גילו שרובם המכריע של הפשעים נעשים כי לאנשים אין ברירה ואין להם דרך אחרת לחיות למעט הפשע.
לכן המטרה של בית הכלא היא לשנות את זה.
אם אדם נכנס לכלא פושע, ויצא ממנו אדם עם מקצוע ותואר, הסיכויים שהוא יצא פושע הם נמוכים בהרבה.
בנוגע למשכורות, זה לא מדינת ישראל, זה הרשות הפלסטינית.
מזון מיוחד זה לא דבר ששמעתי עליו בחיי, אם זה דברים בסגנון "כשרות אחרת" אז זה כי יש להם זכות לקבל מזון שהם יכולים לאכול מבחינה דתית, בדיוק כמו שלא יגישו חזיר ליהודים בבתי כלא.
כי התמימים האלה חושבים אותו "הצעיר" תמים ומסכן שעבר שתיפת מוח יהפוך פתאום לבנאדם כי הרי עכשיו יש לו שפה ותואר ובגרות וקורסים ומשכורת עם בנק ועכשיו הוא יכול לצאת אל העולם ולהיתעשר חחח
תמימים הא..
הם לא מבינים שאנטישמיות זאת הפרעה נפשית יותר גרועה מסכיזופרניה! שאנטישמי שווה לרוצח- זה רוצח בפוטנציאל ורוצח הוא לא אדם שיכול לעבור שיקום לא עם שפה ולא עם תואר ולא עם כלום!! כי לימודים זה לא מה שחסר לו.. מה שחסר לו זה דם יהודי על היהדיים זה הדבר היחיד שנותן לו הנאה וסיפוק פנימי אדיר זה פסיכופת שצריך צינוק בלי אפשרות חנינה עד יומו האחרון!
תמימים הא..
הם לא מבינים שאנטישמיות זאת הפרעה נפשית יותר גרועה מסכיזופרניה! שאנטישמי שווה לרוצח- זה רוצח בפוטנציאל ורוצח הוא לא אדם שיכול לעבור שיקום לא עם שפה ולא עם תואר ולא עם כלום!! כי לימודים זה לא מה שחסר לו.. מה שחסר לו זה דם יהודי על היהדיים זה הדבר היחיד שנותן לו הנאה וסיפוק פנימי אדיר זה פסיכופת שצריך צינוק בלי אפשרות חנינה עד יומו האחרון!
הם לא לומדים לתואר, הם מקבלים מהארגוני טרור תואר שלא קשור למדינה
בנוגע לאוכל הם מקבלים את זה בתמורה למידע מודיעיני שמוציאים מהם, בנוגע למשכורות שהם מקבלים זה גם מהארגוני טרור ואני לגמרי מסכימה איתך שזה הזוי ולא בסדר אבל תחשבי איזה בלאגן הם יעשו גם בתוך הבתי כלא וגם מקורבים שלהם מבחוץ וארגוני הטרור אם פתאום יפסיקו, בקיצור זאת בעיה
בנוגע לאוכל הם מקבלים את זה בתמורה למידע מודיעיני שמוציאים מהם, בנוגע למשכורות שהם מקבלים זה גם מהארגוני טרור ואני לגמרי מסכימה איתך שזה הזוי ולא בסדר אבל תחשבי איזה בלאגן הם יעשו גם בתוך הבתי כלא וגם מקורבים שלהם מבחוץ וארגוני הטרור אם פתאום יפסיקו, בקיצור זאת בעיה
אנונימית
כי המדינה מלאה במטומטמים
באותו הנושא: