6 תשובות
אל תצא
תלך
תנסה להוציא את עצמך מהבית ולהיות עם אנשים
אל תלך אם אתה יודע שאתה רק תסבול אז אין לך למה ללכת....
שואל השאלה:
כי אני בדיכאון
אנונימי
למה שתסבול?
תלך, זה באמת יעזור לך גם אם תסבול, לדיכאון עוזר לצאת מהבית ולשנות אווירה.
אם תמשיך להסתגר ולהיות לבד אולי זה מרגיש טוב לאישה מנחם אבל זה רק עוזר לך לשקוע יותר ויותר לדיכאון