3 תשובות
אני רגישה לקרם הגנה ולא שמה אותו, אני מנסה להסתובב כמה שיותר בצל ולשתות המון מים (או שתשאלי ממישהו)
אין יותר מידי מה לעשןת.. פשוט אם למישהו יש תקחי או שהיום לא תשימי בכלל
להתגונן מהשמש כמה שאפשר. לא להיחשף לשמש.
(למרות שזה בריא 20 דק' ביום ללא הגנה)
ותמיד טוב לשתות מים.
(למרות שזה בריא 20 דק' ביום ללא הגנה)
ותמיד טוב לשתות מים.
באותו הנושא: