5 תשובות
כי זה קצת
את רצינית?
אנונימית
כי זה כלום
זה קצת
תוכלי חביתה או משהו לארוחת ערב ומחר תשדלי לאכול קצת יותר.
אם יש בעיה כלשהי אני תמיד זמין בפרטי
כי זה ממש קצת
כי זה קצת