5 תשובות
כי זה קצת
את רצינית?
את רצינית?
אנונימית
כי זה כלום
זה קצת
תוכלי חביתה או משהו לארוחת ערב ומחר תשדלי לאכול קצת יותר.
אם יש בעיה כלשהי אני תמיד זמין בפרטי
תוכלי חביתה או משהו לארוחת ערב ומחר תשדלי לאכול קצת יותר.
אם יש בעיה כלשהי אני תמיד זמין בפרטי
כי זה ממש קצת
כי זה קצת
באותו הנושא: