3 תשובות
נשמע קשוח
לכי לאכול משהו טעים
ואז תנסי להתאפס על עצמך
ולהשתדל הכי שאת יכולה בקשר לרישיון

ואוליי תחשבי מסלול מחדש בקשר לעבודה
ופשוט תשקיעי במניות ותהיי עשירה
אל תפרוש, חשוב להמשיך לנסות
היי!!!
מזדהה עם היאוש שלך היום הטסטרים מחמירים עם נהגים צעירים כי לטענתם הם עושים הרבה טעויות ומעורבים בתאונות.. אז הם בולמים על כל דבר קטן ובגלל זה אומרים זה עניין של מזל ליפול על טסטר טוב..
אבל תתעודד כי בסופו של דבר כולם עוברים ואם אתה מתייאש ומחליט לעזוב הכל עכשיו תחשוב על כל הכסף שביזבזת עד לרגע הזה.
לא שווה!
תזכור זה רק מספר 9, בעזרת ה' שתעבור לא ישאלו אותך איזה טסט עברת כי זה לא מעניין אף אחד..
זה מתסכל אבל אתה תעבור. אולי יש לך חרדת מבחנים תלעס לפני מסטיק או הכי פשוט רסקיו-
בהצלחה!