4 תשובות
^כנל
לא הייתי מנתקת קשר לגמרי
אבל הייתי שמה דגש על חוסר אינטרקציה משמעותי איתם
אבל הייתי שמה דגש על חוסר אינטרקציה משמעותי איתם
ברור, לדעתי אדם שעומד לידך בטוב ברע ונמצא שם זה משפחה
אם המשפחה שלי חלילה לא הייתי מאחורי והיו מתנהגים בצורה נוראית כלפי כנראה שהייתי בקשר רחוק איתם
אם המשפחה שלי חלילה לא הייתי מאחורי והיו מתנהגים בצורה נוראית כלפי כנראה שהייתי בקשר רחוק איתם
עם המשפחה שלי לא, אבל חברים כן
באותו הנושא: