4 תשובות
למה לאיים?, היא בסך הכל עושה את העבודה בתור מנהלת.
את רוצה משכורת טוב יותר? תדברי איתה.
אם זה לא עובד תוכיחי לה שאת ראויה.
תנסי..
תנסי
אבל למה בדרך כזו?
תעלה לך בשכר נראלי או פשוט תפטר אותך