4 תשובות
"היי, אני בסדר תודה על ההתעניינות
המשמרת הייתה.."
שואל השאלה:
זה בסדר להגיד
היי אני בסדר ואיך את?
והמשרת הייתה ממש סבבה
אנונימית
שואל השאלה:
נו כן אבל איך לנסח בהודעה
אנונימית
תעני איך היה..