4 תשובות
זה לא משפיע כל כך מהר, אבל ממליצה לדבר עם הפסיכיאטר שלך
אם זה לא עושה לך טוב כן מן בסתם תפסיקי. ממליצה לך להתייעץ עם הפסיכיאטר שלך
זה תופעת לוואי ידועה ולרוב התופעות לוואי משתפרות אחרי שבוע שבועיים.. לדעתי תמשיכי לקחת אולי תקחי יותר קרוב למתי שאת הולכת לישון כי זה עוזר להירדם
ואם זה נהיה בלתי נסבל אז תדברי עם הפסיכיאטר/ית לגבי להחליף תרופה
ואם זה נהיה בלתי נסבל אז תדברי עם הפסיכיאטר/ית לגבי להחליף תרופה
אנונימית
זה מה שקורה ביום הראשון הכל בסדר
באותו הנושא: