7 תשובות
שואל השאלה:
אני יודעת שמגיע לי טוב יותר. אבל אני לא יודעת איך להתרחק
אני יודעת שמגיע לי טוב יותר. אבל אני לא יודעת איך להתרחק
אנונימית
אוי לא, נשמע שהן חברות רעילות, למה שלא תלכי לחפש חברה שכן תקבל אותך את הרי רואה בעצמך שמשהו לא בסדר, לפי דעתי להחליף לסביבה תומכת זאת עדיפות עליונה :)
ואו ככה אני מרגיש בדיוק. פשוט אל תיחסי. אל תדברתי איתם והם בסוף יבינו עד כמה את חשובה להם.
להתרחק זה קל
אנונימי
לעזוב
מגיע לך יותר טוב
מגיע לך יותר טוב
שואל השאלה:
והן עושות את זה רק לי. זה לא שהן עושות את זה לכולן בחבורה הן עושות את זה רק לי. וזה מעצבן אפילו יותר.
והן עושות את זה רק לי. זה לא שהן עושות את זה לכולן בחבורה הן עושות את זה רק לי. וזה מעצבן אפילו יותר.
אנונימית
מדויק כל כל
באותו הנושא: