9 תשובות
וואי היה לי גם איזה פעם
הייתי באמצע חלום מה זה טוב ואז העירו אותי ואחרי איזה כמה ימים זה חזר אלי וחלמתי את זה שוב
הייתי באמצע חלום מה זה טוב ואז העירו אותי ואחרי איזה כמה ימים זה חזר אלי וחלמתי את זה שוב
לא יקרה
אין סיכוי
שואף לאפס
תנסי ממשש לחשוב עליו כל דקה ואולי תחפשי בגוגל שיטות ופתרונות
לא חושבת שימשיך אבל תנסי להמציא המשך
בהצלחה ❤
בהצלחה ❤
קרה לי כמה פעמים אבל סיכויים לא גדולים
יכולה לנסות לחשוב ולהזכר בחלום כשאת נרדמת. עוצמת את העיניים... ופשוט מתארת לעצמך בראש את כל מה שאת זוכרת במשך כל ניסיון ההירדמות.
אפשרי בהחלט. אני עצמי עשיתי את זה לא מעט בעבר.
אפשרי בהחלט. אני עצמי עשיתי את זה לא מעט בעבר.
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם 3>.
מצטערת שלא נתתי לכולכם פרחים, אם הייתי יכולה אז כמובן שהייתי נותנת.
המשך יום טוב :).
תודה רבה לכולם 3>.
מצטערת שלא נתתי לכולכם פרחים, אם הייתי יכולה אז כמובן שהייתי נותנת.
המשך יום טוב :).
אנונימית
באותו הנושא: