7 תשובות
רק בצחוק
לא אפשרי להיות גזעני לעדה.
עדה זה לא גזע.
עדה זה לא גזע.
שואל השאלה:
^^בסדר אבל העיקרון
^^בסדר אבל העיקרון
אנונימית
זה לא גזעני כי זאת העדה שלך אבל זה קצת מטומטם...
כן
גם אני ככה
כל היום צוחקת על כורדים
כל היום צוחקת על כורדים
זה לא הגיוני להיות גזעני לשום עדה ולשום דבר. לפי דעתי
הרמוניה שולטת!
הרמוניה שולטת!
באותו הנושא: