15 תשובות
כי המעריצים מביכים רצח. זה גורם לסלידה במובן כלשהו
אנונימית
כי זה משהו שבנות בנות 15 אוהבות ואיכ
וכי זה אסייתים ואסייתים זה הכל וויבס ואיכ
אני מתה נשבעת
רוב האנשים שמעו רק dynamite או שירים של psy וישר שופטים
וגם אם מישהו לא אוהב, לא צריך להפיץ שנאה הם לא עשו פאקינג כלום
אנשים שונאים כדי לשנוא אבל תאמת שהמעריצים של הקייפופ הורסים הכל. לפחות הקיצוניים
אנונימי
שואל השאלה:
^^^^בכל דבר יש מעריצים מביכים
אם אני לא אוהב משהו בגלל המעריצים אני לא אוהב שום דבר
אני אישית לא שמעתי קייפופ, אבל כנראה שמכלילים את זה וחושבים שאם הם שמעו שיר אחד ולא אהבו אותו כנראה כל השירי קייפופ ככה
לא אמרתי שזה אומר משהו על המוזיקה אבל מן הסתם שזה יגרום לסלידה
אנונימית
שואל השאלה:
המעריצים הנוראיים זה לרוב המעריצים של ביטיאס יש מלא גרועים ומלא טובים כמו בכל דבר אם אפשר לשפוט ולהכליל בגלל כמה מטומטמים
אני בעצמי ארמי ואני יכולה להגיד שחצי מהפאנדום טוקסיק ברמה שלא ראיתי בחיי אבל בסדר נסתדר עם מה שיש
שואל השאלה:
כן ארמיז הם נוראיים ויש סיבה למה שונאים אותם אבל אי אפשר להכליל
מה לעשות שהם נורא בולטים, אני רק אומרת מה שקורה, לא אם זה נכון או לא. אני אפילו אגיד לך שפעם ממש אהבתי קייפופ וכאילו עם הזמן התחלתי קצת פחות לשמוע ולהסתכל על זה מהצד גרם לי להבין למה זה לא כזה מזמין אנשים שמסתכלים מהצד
אנונימית
אני חושבת שמרוב שהפאנדום של ביטיאס גדול יש הרבה יותר אנשים טוקסיקים
אבל לא כולם יש לי אונלייןפרינדס שהם ארמיז מחול והם אחלה
כי זה הדבר היחיד שהם שמעו
ולא כל המעריצים מביכים גם מה אכפת לכם מהמעריצים
יש גם טרנד מוזר לשנוא קייפופ
יש חלק ששמעו ולא אוהבים ויש חלק שסתם שופטים ומתרצים בגלל "השפה" או בגלל שהם אסייאתים
:()