11 תשובות
לישון ולמצוא חברה
לצרוח לכרית כשאין אף אחד בבית
אנונימית
שירים.
מוזיקה זה אחלה פיתרון
גם שינה פותרת דברים כאלה
גם שינה פותרת דברים כאלה
אולי תצאי לבחוץ לאיזה ריצה עם מוזיקה, או תקשקשי על דף הכי חזק שאת יכולה עד שהחוד נשבר, תכתבי ותפרקי למישהו או סתם לדף ותקרעי אותו אחר כך לחתיכות ותזרקי לפח. אם את צריכה או מעוניינת אני תמיד כאן❤
תצאי לאכול משהו , תפגשי אנשים , אל תתקעי בבית זה ממש גרוע
אנונימי
תדברי עם אנשים. אשמח לדבר!
ממש לא לקחת סמים.אם לוקחים סמים מתי שיש צרות זה רק מדחיק וגורם להיות תלותים באותו דבר
היי אנונימית, נשמע שאת מתמודדת עם תקופה לא קלה בה את מרגישה בדידות עוצמתית- מה שבטח גם משפיע על מצב הרוח ועל הביטחון העצמי. אלה תחושות שלא פשוט לחוות, ונראה שהיית רוצה לעשות מה שרק אפשר כדי לשנות את המצב ולהרגיש טוב יותר. בת כמה את? יש מישהו שיודע איך את מרגישה? חשוב שתמצאי מקום לפרוק ולשתף ולא תישארי להתמודד עם זה לבד...
קוראים לי נופר ואני מתנדבת בתכנית של עמותת עלם שמלווה בני נוער וצעירים ברשת. אני מזמינה אותך לכתוב לי (אפשר גם באנונימיות) ולספר לי יותר עלייך ועל מה שאת עוברת. אשמח להוות אוזן קשבת ולנסות לחשוב יחד איתך מה יוכל לעזור לך להירגע ולהרגיש טוב יותר. את יכולה לכתוב לי פה בהודעות אישיות, במייל שלנו [email protected], באינסטגרם nayedet.digital, או בטיק טוק בפרופיל שלנו nayedet.digital. אפשר גם להיכנס לצ'ט שלנו ולשוחח באנונימיות עם מתנדבים.ות בימי ראשון-עד רביעי בין 20:00-24:00. יש להיכנס לאתר www.yelem.org.il וללחוץ על כפתור הצ'ט.
מחכה לך,
נופר מעלם דיגיטל
קוראים לי נופר ואני מתנדבת בתכנית של עמותת עלם שמלווה בני נוער וצעירים ברשת. אני מזמינה אותך לכתוב לי (אפשר גם באנונימיות) ולספר לי יותר עלייך ועל מה שאת עוברת. אשמח להוות אוזן קשבת ולנסות לחשוב יחד איתך מה יוכל לעזור לך להירגע ולהרגיש טוב יותר. את יכולה לכתוב לי פה בהודעות אישיות, במייל שלנו [email protected], באינסטגרם nayedet.digital, או בטיק טוק בפרופיל שלנו nayedet.digital. אפשר גם להיכנס לצ'ט שלנו ולשוחח באנונימיות עם מתנדבים.ות בימי ראשון-עד רביעי בין 20:00-24:00. יש להיכנס לאתר www.yelem.org.il וללחוץ על כפתור הצ'ט.
מחכה לך,
נופר מעלם דיגיטל
שואל השאלה:
אני בת 14
אני בת 14
אנונימית
היי אנונימית יקרה,
אמנם לא פירטת אך מתאר לעצמי שמשהו משמעותי קרה בחייך שגרם לך
להגיע למצב שאת מעוניינת לגרום לכאב אולי להישכח באמצעות סמים..
מבין את הרצון שלך לנסות לשים רגשות אלו מאחורייך בצורה מהירה..
מהתגיות בהם בחרת להשתמש אני שומע גם את הבדידות שלך זועקת למרחקים..
יקירה, האם יש מישהו אותו תוכלי לשתף בתחושותייך? חבר או בן משפחה קרוב?
בין אם כן או לא, הייתי רוצה להציע אפשרות נוספת.
אני מתנדב בעמותה בשם סה''ר והייתי רוצה להזמין אותך
אל הצ'אט שלנו שם תוכלי לשתף במה שאת עוברת ואנו ננסה לסייע ככל
שניתן ולתת כתף תומכת לכל דבר אותו תבחרי להביא.
חשוב לי שתדעי שאת לא לבד.
שלך,
מתנדב סה''ר
אמנם לא פירטת אך מתאר לעצמי שמשהו משמעותי קרה בחייך שגרם לך
להגיע למצב שאת מעוניינת לגרום לכאב אולי להישכח באמצעות סמים..
מבין את הרצון שלך לנסות לשים רגשות אלו מאחורייך בצורה מהירה..
מהתגיות בהם בחרת להשתמש אני שומע גם את הבדידות שלך זועקת למרחקים..
יקירה, האם יש מישהו אותו תוכלי לשתף בתחושותייך? חבר או בן משפחה קרוב?
בין אם כן או לא, הייתי רוצה להציע אפשרות נוספת.
אני מתנדב בעמותה בשם סה''ר והייתי רוצה להזמין אותך
אל הצ'אט שלנו שם תוכלי לשתף במה שאת עוברת ואנו ננסה לסייע ככל
שניתן ולתת כתף תומכת לכל דבר אותו תבחרי להביא.
חשוב לי שתדעי שאת לא לבד.
שלך,
מתנדב סה''ר