4 תשובות
לא נורא אם הוא אומר לך משהו תתנצל ותגיד שלא ידעת ושזה לא יחזור על עצמו או משהו כזה
שואל השאלה:
אויש כבר רשמתי בלי..:(
אויש כבר רשמתי בלי..:(
אנונימי
תלוי
אם אתה בסדיר ממש לא
אם בטירונות אז כן
הקשב המפקד
אם אתה בסדיר ממש לא
אם בטירונות אז כן
הקשב המפקד
כן, המפקד של אחותי כעס עליה פעם שהיא לא פנתה אליו בהקשב המפקד בהודעה
באותו הנושא: